Nims Purja: am coborat de pe Everest, urma sa escaladez alt varf de peste 8000 de metri din apropiere. Aveam nevoie de oxigen. Cand am ajuns in Camp 4, aflat la 7900 de metri altitudine, am vazut ca cineva furase buteliile de oxigen pe care le depozitasem acolo. Am gandit imediat ca le-a luat cineva ca sa salveze viata unui alpinist aflat in dificultate. Mi-am impus sa cred aceasta minciuna ca sa nu intru intr-o spirala a negativitatii din care este greu de iesit. Si am continuat coborarea spre locul unde puteam sa cumpar alte butelii de oxigen pentru a continua sa escaladez in continuare, in proiectul 14 varfuri +8000 in 7 luni.

 

Acesta este un blog de descrieri si masuratori, nu toate serioase, multe din ele naive sau gresite. In blog intra lucruri care mi-au atras atentia. Nu e scris blogul cu intentia de a da sfaturi cuiva