VORBE DULCI IN SPANIOLA :) simple si frumoase. sigur ca pot fi si utile, dar asta e partea a doua

TE QUIERO............................TE IUBESC
TE AMO................................TE IUBESC
AMOR MÍO.......................IUBIREA MEA

ESTOY ENAMORADO DE TI......M-AM INDRAGOSTIT DE TINE 


(zic baietii)

ESTOY ENAMORADA DE TI.....M-AM INDRAGOSTIT DE TINE(zic  fetele)
 ES UN FLECHAZO ..................................E DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE (flechazo se citeste "fleciaso")
MI PRIMER AMOR.........................PRIMA MEA IUBIRE

TE ECHO DE MENOS....................MI-E DOR DE TINE (se citeste "te ecio de menos")


TE QUIERO CON TODA MI ALMA.....TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL


NO PUEDO VIVIR SIN TI....................NU POT SA TRAIESC FARA TINE


AMOR A PRIMERA VISTA.....DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE




Acesta este un blog de descrieri si masuratori, nu toate serioase, multe din ele naive sau gresite. In blog intra lucruri care mi-au atras atentia. Nu e scris blogul cu intentia de a da sfaturi cuiva